Selamat Datang!

Assalamualaikum & Salam Rimbawan semua..

Nampaknya lebih setahun sudah aku tidak update blog ni sebab busy dengan Final Year Project (FYP) dan sekarang ni aku tengah Latihan Industri (Intern) di Yun Fook Resources, jadi masa tu memang tidak ada. kalau masih ada yang rajin lawat-lawat ni blog, sorry sebab lama tidak update dan terima kasih sebab rajin menjenguk blog ni...

 Bagi mereka yang baru menjumpai blog ni, aku tau memang kamu jumpa blog ni gara-gara kamu tengah cari info tentang Perladangan Hutan dan Perhutani haha, so... Selamat Datang ke blog ini, dan harap kamu dapat serba sedikit info la melalui perkongsian saya ni.

Untuk posting kali ni, aku pun tidak tulis panjang lebar la, kali ni lebih kepada untuk share video yang dihasilkan oleh kami pelajar HG23- Perladangan Hutan dan Perhutani UMS mengenai kursus kami ni. Harap video yang saya kongsikan ni dapat memberi serba sedikit pendedahan dan dapat menarik minat kamu untuk mengambil kursus ini. Percayalah kamu tidak akan menyesal!

Saksikan lah...

Comments